"El neoliberalisme és la política que defineix el paradigma econòmic del nostre temps: es tracta de les polítiques i els procediments mitjançant els que es permet que un número relativament petit d´interessos privats controli tot el possible la vida social amb l´objecte de maximitzar el seus beneficis particulars" (Noam Chomsky)

M'he Baixat el documental The Big Reset perquè ja estic veient la censura que hi ha i que diuen els "verificadors" de "bulos" com Newtral and Company... Des del meu punt de vista el Documental té dues parts molt diferenciades, la primera part em sembla molt encertada i totalment creïble, pel que fa a la part que es comenta el tema del grafè per mi patina una mica. Ja hi ha papers molt importants, revisat per parells, que parla d'aquesta tecnologia (descarrega'l aquí) el que de moment em costa de creure és que les vacunes ho portin. Més aviat em sembla una maniobra de distracció per desacreditar altres coses que si sabem que són certes. En fi, mireu-lo i extraieu les vostres conclusions.

https://thebigresetmovie.com/

Joomla templates by a4joomla