"Abans de 1714 cap espanyol, de qualsevol regió que fos, no tenia el menor dubte que Catalunya era una nació, fins al punt que els naturals de les diferents corones que formaven l´Espanya o les Espanyes dels segles XVI i XVII es deien estrangers ells amb ells". (Carles Cardó)- (Llibre "mediació catalana")

M'ha arribat aquesta joia per WhatsApp. Evidentment no crec que existeixi aquesta portada però em sembla d'una genialitat i realitat indiscutibles. Si fos de la revista TIME copiava la idea.

IMG 20210219 WA0007

Joomla templates by a4joomla