"El fet innegable que a Catalunya, com altres països ibèrics, siguin una colònia d´Espanya, ocasiona una conseqüència gravíssima: no és l´explotació d´una classe social per una altra classe. És l´explotació d´un poble per un altre poble". (Josep Armengou, escriptor català)

El vídeo explora la controvèrsia envoltant el diòxid de carboni (CO2), argumentant que, en realitat, és un gas beneficiós per al planeta. El vident, un professor de Princeton i científic clímax, defensa que l’augment de CO2 és essencial per al creixement vegetal, especialment a regions arides com l'Austràlia, i que les preocupacions sobre la 'contaminació per carboni' són infundades, ja que els humans també són compostos per a aquest gas. El vídeo qüestiona les projections sobre l'energia renovable i argumenta que el problema real és l'excés de població.

Joomla templates by a4joomla