"Avui s´ha encisat l´home per la possibilitat de comprar més coses, millors i , sobretot, noves. Està amb ànsies de consum. L´acte de comprar i consumir s´ha convertit en una finalitat compulsiva i irracional, perquè és un fi en si mateix, amb poca relació amb l´us o plaer de les coses comprades i consumides. Comprar la darrera cosa, el darrer model de qualsevol cosa que surti al mercat, és el somni de tot el món, al costat del qual és completament secundari el plaer real d´usar-la" (Erich Fromm)

Bona tarda a tots i a totes,

avui des del Clip volem mostrar-vos un muntatge musical perpetrat per un "freaky" amant dels videojocs dels 80.

No hi ha dubte que hi ha molta feina i moltes hores al darrera d'una paròdia aparentment fàcil de fer. Només dir que el personatge en qüestió es va pintar l'habitació de verd per poder muntar imatges.

Un altre Clip que no té desperdici. Us deixo amb "Legend of Zelda with lyrics"

Que ruli!!

 

Joomla templates by a4joomla