"Els drets no s´agafen, no es demanen, s´arrenquen, no es pidolen" (José Martí)

Avui m'he recordat del gran Pepe Rubianes. Com m'hagués agradat veure't en aquest moment de la història de Catalunya.

Joomla templates by a4joomla