"La tonteria és la més estranya de les malalties. El malalt mai la sofreix, qui de veres la pateix és la resta de la gent." - Paul-Henri Spaak

Discurs de Joan Tardà al debat d’investidura dels Congrés dels Diputats. Gràcies Tardà per donar veu els nostres anhels, no ho oblidarem.

Joomla templates by a4joomla