SomiSerem.net
Virtualitzant el món!
×
Cerca
"Si plores per perdre el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles" - Rabindranath Tagore
I si reformem la constitució espanyola?
Detalls
Categoria:
Política
Publicat el 20 Setembre 2015
Visites: 2253
Article anterior: Amb la independència, què passa amb Europa?
Ant
Article següent: El Món ens mira
Següent
La Imatge
Donacions
Categories
Articles (427)
Reflexions pròpies (108)
Política (217)
Informàtica/Tecnologia (167)
Lletres de Cançons (52)
Divendres de Grafits (24)
El clip (63)
Can Penja i Despenja (5)
El ciutadà actuarà en conseqüència (11)