"La justícia i l'amistat són la mateixa cosa, o quasi. L'amic és un dels majors béns i la carència d'amistats, la soledat, és allò més terrible, perquè tota la vida i el tracte voluntari amb els altres té lloc amb els amics." - Ètica Eudèmia VII, I

Escoltar aquest home em transmet la tranquil·litat de saber que el procés estar en el punt adequat i en les mans adequades. La resta només depèn de nosaltres!

Joomla templates by a4joomla