"Víctor Alexandre: Per regla general tot el material televisiu d'origen anglès funciona molt bé a Catalunya. Especialment les sèries d'humor. Toni Soler: És que la ironia ens uneix, és un fet diferencial. Veus "Los Morancos" o la Lina Morgan i és una altra manera de fer. Aquí les coses van en la línia de la ironia, com els anglesos." - Entrevista a Toni Soler (de "El Terrat", presentador de "Malats de tele") en el llibre "Jo no sóc espanyol", de Víctor Alexandre (periodista)

Seguim incrementant la llista de periodistes i polítics que perden la por, que fan la seva feina amb professionalitat i independència, que volen saber la veritat i explicar als ciutadans el perquè de tot plegat. Vincent Brown és un periodista Irlandès que fa preguntes incòmodes, en el cas que us deixo avui veurem com treu els colors i les males arts del BCE (Banc Central Europeu), màfia estafadora pels amics.

Joomla templates by a4joomla