SomiSerem.net
Virtualitzant el món!
×
Cerca
"Teoria és quan tot és sabut però no res funciona. Pràctica és quan tot funciona, però ningú no sap per què. Ací s'ajunten la teoria i la pràctica: res funciona i ningú no sap per què."
Will Catalonia say adios to Spain?
Detalls
Categoria:
Política
Publicat el 07 Octubre 2012
Visites: 1993
Versió amb subtítols
aquí
Article anterior: Los Capo di Capi
Ant
Article següent: No tenim cap por!
Següent
La Imatge
Donacions
Categories
Articles (427)
Reflexions pròpies (108)
Política (217)
Informàtica/Tecnologia (167)
Lletres de Cançons (52)
Divendres de Grafits (24)
El clip (63)
Can Penja i Despenja (5)
El ciutadà actuarà en conseqüència (11)