"El fet innegable que a Catalunya, com altres països ibèrics, siguin una colònia d´Espanya, ocasiona una conseqüència gravíssima: no és l´explotació d´una classe social per una altra classe. És l´explotació d´un poble per un altre poble". (Josep Armengou, escriptor català)

Ara és l'hora dels polítics! La societat civil ha parlat, la gent s'ha posicionat. No hi ha marge per la interpretació. Volem la Independència!

portada-ara-setembre ARAIMA20120911 0174 20

 

 

Joomla templates by a4joomla