SomiSerem.net
Virtualitzant el món!
×
Cerca
"Hi ha dos tipus d'usuaris d'ordinador, aquells que ja han perdut informació alguna vegada, i aquells que l'han a perdre." Sobre les còpies de seguretat
#UnaNacióUnEstat
Detalls
Categoria:
Política
Publicat el 01 Gener 2012
Visites: 1792
Es hora de fer-nos grans, és hora de deixar de plorar. Si volem prendre decisions Independència!
Article anterior: Quim Masferrer a l´acte de l´ANC de Girona 2012-02-12
Ant
Article següent: Nota mental: Nous Estats a Europa des del segle XX
Següent
La Imatge
Donacions
Categories
Articles (427)
Reflexions pròpies (108)
Política (217)
Informàtica/Tecnologia (167)
Lletres de Cançons (52)
Divendres de Grafits (24)
El clip (63)
Can Penja i Despenja (5)
El ciutadà actuarà en conseqüència (11)