"La democràcia és el procés que garanteix que no siguem governats millor del que ens mereixem." - George Bernarde Shaw

Aprofitant que el President Pujol ha vist la llum i  esperant que tots els Convergents (de la punyeta) la vegin en la màxima brevetat. Us deixo aquest vídeo per recordar-vos que no ens aturem, que seguim treballant, dia rere dia, fins assolir l’objectiu final. Recorda que només depèn de tu!

  

Joomla templates by a4joomla