"Els obrers de Barcelona es van convencent i es convenceran tots ells que no hi ha possibilitat de llibertat individual sense aconseguir la llibertat col·lectiva; el dia que estiguin convençuts d´això, lluitarem units per aconseguir-ne una i una altra a Catalunya" (Francesc Macià, 21 de febrer de 1919 a les corts espanyoles)

No ens aturem, seguim treballant. Alguns des de Catalunya, altres des de l'exterior. Tenim voluntat, tenim la força de les persones. Gràcies companys d'exteriors per internacionalitzar el conflicte!

VOTA INDEPENDÈNCIA

Joomla templates by a4joomla